ח"כ יפעת שאשא ביטון תציל את הילד הבא שיישכח ברכב

אני מקדמת תכנית לבטיחות ילדים לא רק בהיבט הזה אלא בהיבטים נוספים בכדי למנוע אסונות
עמית דניאל 2 Comment on ח"כ יפעת שאשא ביטון תציל את הילד הבא שיישכח ברכב

בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו התראיינה היום ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו) בנוגע לפעילות הפרלמנטרית סביב סאגת שכחת ילדים ברכב • "אנו מגייסים את כל הכלים העומדים לרשותנו בכדי למגר את התופעה המצערת הזו" • האזינו

אני מקדמת תכנית לבטיחות ילדים לא רק בהיבט הזה אלא בהיבטים נוספים בכדי למנוע אסונות
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום שישי האחרון הלכה לעולמה בביתר עילית הפעוטה חנה רינה פלדמן, לאחר שנשכחה ברכב אביה משך שעתיים תמימות. המקרה הטרגי האחרון מצטרף לשורת מקרי שכחת ילדים ברכב שהסתיימו באסון הקשה מכל, ומביאים את המחוקקים לתור אחר פתרון יסודי לבעיה הבוערת.

בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו התראיינה היום ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו) בנוגע לפעילות הפרלמנטרית סביב סאגת שכחת ילדים ברכב. "אנו מגייסים את כל הכלים העומדים לרשותנו בכדי למגר את התופעה המצערת הזו", פתחה.

לדבריה, "ישנם שני מישורים בהם אנו פועלים בנדון. הדבר הראשון, היום עלתה הצעה על חובת התקשרות של הצוות החינוכי אם הילד נעדר מעבר לשעה מתחילת הפעילות בגן והדבר השני הוא שאנו מחר מקיימים דיון חירום בוועדה לזכויות הילד בנושא. אין מנוס משימוש בעזרים טכנולוגים בשילוב של רעיונות נוספים".

היא הוסיפה: "מחקרים שנעשו בעולם מוכיחים שהסברה אגרסיבית חשובה בכדי להעלות מודעות בנושא. במקביל אני מקדמת תכנית לבטיחות ילדים לא רק בהיבט הזה אלא בהיבטים נוספים בכדי למנוע אסונות כמו האסון הקשה שהתרחש בשבוע שעבר כאשר ילד נפל מקומה שלישית".

האזינו לראיון המלא:



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הצעה מטופשת!!! נראה אותה מחליפה יום אחד עם הגננות1

  2. 1

    פשוט חוצפה, גננת אחראית על הבטיחות בגן, היא לא אמורה להיות אחראית על בטיחות מחוץ לגן. נניח קרה מקרה שילד מת באוטו והגננת לא התקשרה כי הייתה עסוקה עם ילדים בגן או אפילו שכחה, עכשיו היא מתחלקת באשמה שההורה שכח את הילד באוטו? היא אשמה שהילד מת כי לא התקשרה??!! פשוט אבסורד. בנוסף לזה שטלפון בשעה 9:00 בבוקר לא ימנע שום אסון ורק יפגע בתפקוד הגננת בגן כי היא תהיה עסוקה בטלפונים וגם ככה יש מעט כוח אדם על 30 ילדים ויותר בגנים.(בדרכ רק שני אנשי צוות).כלומר זה יפגע בבטיחות בגן עצמו. חברת הכנסת לא יודעת איך מתנהל גן, כשיש יותר משלושים ילדים באחריותך מול העיניים, כשהיא חושבת שלגננת יש זמן לטלפונים. כל גן הוא שונה, יש גנים בהם מעל חמישה הורים מאחרים כל יום ולא תמיד אותם הורים (במיוחד בשכונות מצוקה). יש הורים שבאופן קבוע יאחרו כי יש קלינאית תקשורת או טיפול כלשהו קבוע, יש שמאחרים כי ההורה הגרוש גר רחוק ויש אלף ואחת סיבות שהגננת צריכה לזכור בגלל חוק פופוליסטי שכזה. ומה הדין כשהורה לא עונה, צריך לרדוף אותם עד שיענו, כלומר נשכח מחינוך ובטיחות בגן ונתמקד בלדאוג לבטיחות ילד שלא בגן. אולי חברת הכנסת שאשא רוצה לבוא לעשות יום בגן ילדים כדי להבין את המצב שתתגייס בעצמה לרדוף אחרי הורים בטלפונים ולנהל גן בו זמנית